2012. május 9., szerda

Fontos...

Szóval... Mondhatjuk úgy is, fontos...

   Először is: Azt szeretném mondani, nem kell megijedni...
   Másodszor:
   Mint láthatjátok, nemrég felkerült a 39. fejezet. Be kell vallanom, a héten felteszem a 40. fejezetet is.
   És itt az a bizonyos de... A 40. fejezet lesz az utolsó. Befejezett lesz a történet.
   Milyen érdekes, hogy most, májusban lesz három éve, hogy elkezdtem írni ezt a történetet. Így, három év elteltével, összesen 40 fejezet került fel. Örültem, hogy kaptam komikat. A legtöbbet az utóbbi időben demon-nak és laura97-nek köszönhetem, így ezúton szeretnék nekik hatalmas köszönetet mondani a bátorításért.
   Ezekből a komikból azt szűrtem le, tetszett nektek ez a történet, és ennek én nagyon, de nagyon örülök. Remélem, majd a befejezést is mindenki szívesen fogadja.
   Azt hiszem, ennyi...

1 megjegyzés:

  1. szai<3
    kár h vége :/
    de tetszett a töri kíváncsi vok a végére :P
    siess

    VálaszTörlés