2012. május 7., hétfő

39. fejezet

Másnap délután...

*Jake*

Nem tudtam, mi történt. Brooklyn az egyik pillanatban még mellettem állt, a következőben pedig összeesett.
-Brooklyn, hallasz? - Kérdeztem rémülten, miután letettem a kanapéra.
-Jake... - Szólalt meg bizonytalanul Jeremy. - Hadd nézzem meg!
   Kicsit arrébb húzódtam, hogy Jeremy is odaférjen.
   Megpróbáltam nyugodtan végiggondolni, mi történhetett vele, de nem tudtam kellően koncentrálni. Nem sokkal később azon kaptam magam, Ajsa beszél hozzám, ám én nem figyelek rá.
-Jake, gyere! - Kérte, majd felhúzott a földről, és a konyha felé lökdösött.
   Nem ellenkeztem. Nem volt hozzá elég erőm.

*Jeremy*

Ajsa elvitte Jake-t a szobából, amíg én megpróbáltam kitalálni, mi történhetett Brooklynnal. Nem tudom, mennyi idő telhetett el - talán két perc -, amikor a fejemet ingatva léptem be a konyha ajtaján.
   Nagy nehezen rájöttem, mi a lány baja, ám nem tudtam, hogyan mondjam ezt el Jake-nek. Brooklyn ekkor már magánál volt, és már tudta, mi a helyzet. Megkért, kicsit húzzam Jake idegeit.
   Ajsa és Jake az asztalnál ültek. Jake a semmibe bámult, Ajsa pedig aggódva nézett rá.
   Amint észrevették, hogy itt vagyok, felkapták a fejüket, és kérlelőn néztek rám.
-Jake, nézd! - Egyik kezemet a vállára tettem. - Nem fogom szépíteni... - Vettem egy mély levegőt. - Brooklyn, elmondod neki te? - Kérdeztem a hátam mögé nézve.
   Amint karba font kezekkel belépett az ajtón, megkönnyebbült sóhajt hallottam.
-Jól vagy? - Pattant fel Jake, és magához ölelte a lányt.
-Igen, Jake. Viszont jobb lenne, ha leülnél... - Mondta komoly arccal.

*Brooklyn*

-Jake, az a helyzet, hogy... - A földet fixíroztam, mert fogalmam sem volt, hogyan fog reagálni a hírre.
   Már több lehetséges változatot is lepörgettem a fejemben. Egyszer örült, máskor kiakadt.
-Jake, apa leszel. - Nyögtem ki végül.
   Láttam a megdöbbenést Ajsa arcán, majd szinte ujjongva ugrott a nyakamba, és gratulált.
-Ez azt jelenti, hogy...? - Kezdte Jake, ám én félbeszakítottam.
-Igen. Azt, hogy terhes vagyok. - Egy pillanatig még egy helyben ült, azután ő is felugrott, és erősen magához ölelt.
-Ez fantasztikus! - Súgta a fülembe, miután megcsókolt.
-Ha már itt tartunk... - Kezdett bele Jeremy. - Ajsa is szeretne mondani valamit.
   Jake és én kíváncsian néztünk rájuk. Jeremy Ajsa derekára tette a kezét, hogy közelebb húzhassa magához.
-Tegnap este kiderült, hogy én is terhes vagyok, és ma akartuk elmondani... - Ölelte át Ajsa Jeremyt.
-Kisfiú? Kislány? - Kérdeztem Ajsatól.
-Jeremy azt mondta, kisfiú. Nektek? - Látszott rajta, boldog. Pont, mint én.
   Kérdőn néztem Jeremyre, mert ezt a kis részletet még velem sem osztotta meg. A fiú rázkódott a nevetéstől.
-Jake, mit szeretnél?
   Jake halkan motyogott valamit, amiből csak annyit értettem, "Kislány."
-Igen. - Nyugtázta Jeremy. - Kislány lesz.

2 megjegyzés:

  1. szia ez csodás baby bumm gratula

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    áááááááááááááááááá erre nem gondoltam volna dejóóóóóóóó
    tök örülök kíváncsi vagyok a folytatásra siess
    pussy: Laura ä3

    VálaszTörlés