2011. július 15., péntek

20. fejezet

-Nem hiszek neked. - Jelentettem ki.
-Miért?
-Hagyjad, Jake! - Jeremy felállt, és odajött hozzánk. A kanapé támlájának támaszkodott. - Szerintem már nem tudod becsapni. Ahhoz túl sokat hazudtál neki.
-Szóval... Nem vagytok vámpírok. - Szögeztem le. Megrázták a fejüket. - Akkor? Mi az igazság?
-Hogy mik vagyunk, azt nem kell tudnod. De a többi igaz volt.
-Oké. - Belenyugodtam. Valószínűleg tőle nem fogok megtudni semmi mást. Az egyetlen lehetőségem, ha megkeresem Willt. Akárhol is legyen meg kell találnom.
  Felálltam. Elindultam az ajtó felé. Nem tudom, jó ötlet-e ezt csinálni. Kiléptem az ajtón, és bevetettem magam az erdőbe.

*Jeremy*

-Jake, ne menj utána! - A háta mögé csavartam a kezét. - Hadd gondolja át a dolgokat! Te is tudod, hogy nem fog elmenni Willhez. Estére visszajön.
-Mitől vagy ebben olyan biztos? - Ki akart szabadulni a szorításomból, mire én még erősebben szorítottam. - Ja, persze. A képességeid. - A szavakat gúnyosan, szinte köpve mondta ki. - Elengedsz? Nem megyek utána.
  Elkezdtem kutatni a fejében. Biztosra akartam menni. Ha most utána megy, nem biztos, hogy Brooklyn túléli.
  A gondolatait elzárta előlem. Nem tudtam kideríteni, mit fog tenni.
  Végül vonakodva, de elengedtem.
-Köszi, bátyus!
-Mit titkolsz? - Vontam kérdőre. Mostanában nagyon furcsán viselkedik. Brooklynnak is meg kell tudnia. Jake mindig arra kér minket, hazudjunk. Szerinte a lány minél később tudja meg az igazat, annál jobb.
-Az csak rám tartozik. - Válaszolt idegesen.
  Tudtam, mi az egyetlen lehetőségem. Ha elmondom neki azt, amit tudok.
-Nézd! Tudom, hogy szereted. És hogy...
-Honnan? - Üvöltött. A szeme már-már szikrákat szórt.
-Látszik rajtad. De az a kérdésem, amit titkolsz, köze van ahhoz, hogy szereted?
-Nem.

*Brooklyn*

Már egy ideje sétálhattam. A nap is lassan készült lemenni. Ki tudja mennyi idő telhetett el azóta. Csak mentem egyenesen. Hátha találok valami ismerőset, ami el tudna vezetni Willhez.
  A többiek nem jöttek utánam. Gondoltam, Jeremy lebeszélte róla Jake-et.
  Sehol nem láttam semmi ismerőset. Van egyáltalán ennek valami értelme? Az erdőben keresek egy számomra ismeretlent, aki talán mindent elmond és, aki talán megöl. Miért nem foglalkozom a kisebb részletekkel? Miért helyezem előrébb az igazságot, mint a saját életemet? Mert nincs veszteni valóm?
-Engem keresel? - Ijedtemben ugrottam egyet.
  A hang a hátam mögül jött, de amikor megfordultam nem láttam senkit. Felnéztem az egyik fára. Will egy ágon állt a fa törzsének támaszkodva. Majd egyik ágról a másikra ugrálva lejött.
-A válaszom, igen. Elmondok mindent, ha most velem jössz. - Olyan közel jött, hogy éreztem a leheletét az arcomon. Hátrébb léptem. - Mi a válaszod?
-Hát... - Biztos vele akarok menni? Nem volt ez olyan jó ötlet, mint azt eredetileg gondoltam. - Most kösz, de inkább nem. - Válaszoltam kimérten.
-Számodra ez az egyetlen lehetőség maradt. - Győzködött. - Ha nem, hát nem. De attól még velem kell jönnöd.
-Nem megyek veled sehova. - Elmentem mellette. Jobb lesz, ha most visszamegyek.
-De igen. - Megragadta a karomat, és visszafordított.
-Eressz el! - Próbáltam elszakadni tőle. Sokkal erősebb volt, és ezzel csak azt értem el, hogy még erősebben szorított.
-Will, hagyd őt békén! - Hallottam egy ismerős hangot. Bár abban biztos voltam, hogy még csak abban a furcsa álmomban találkoztam a tulajdonosával.
  Megragadta Willt a nyakánál fogva, így ő kénytelen volt elengedni engem. A másik férfi egy fa törzséhez nyomta a hátát, miközben felemelte a talajról.
-Itt helyben megölhetnélek, de nem akarom, hogy ő is lássa. Úgyhogy most szépen elmész.
  Elengedte, és Will elindult abba az irányba, amerre még pár perce tartottam.
-Ennek még nincs vége. - Kiáltott vissza.
  Az idegen felém fordult. Barna haja és szeme ismerősnek tűnt.
-Gondolom te vagy Brooklyn. - Állapította meg.
-Igen. Honnan tudod? - Lepődtem meg.
-Én is ott lakom, ahol egy ideje te is. Még nem találkoztunk, de én már láttalak. A nevem...
-Cappie. - Ugrott be. Látszólag ő jobban meglepődött, mint én.
-I-igen. De te... - Vonta fel a szemöldökét.
-Hosszú. - Legyintettem.
-Ráérek. Nem olyan rövid az út vissza a házhoz.
-Oké.
  Mindent elmeséltem neki az elejétől a végéig. Ő csak bólogatott.
-Sajnálom, hogy nem hallhattam a legutóbbit. Kíváncsi lettem volna Jake arcára. - Nevetett.
-Gondolom tőled se tudhatom meg, mik vagytok. - Nem hittem, hogy sikerrel járok, mert Jake biztos mindenkinek megtiltotta, hogy elmondja.
-Eltaláltad.
-Miért nem tudhatok semmit?
-Jake néha eléggé önfejű tud lenni. Jelen esetben nem tudja eldönteni, hogy meg kéne-e tudnod az igazat. És megkért minket, hogy ne mondjunk semmit.
-Értem. Akkor hiába kérdeznék meg tőletek akárkit, nem mondana semmit. Most csak Will árulná el.
-Willhez meg nem kéne fordulnod. Ő veszélyes. Csak megölne téged. legközelebb ne jusson eszedbe egyedül elindulni! Bárhol rád talál.
-Rendben. Megígérem. - Ebben igazat adok neki Nem fogok egyedül mászkálni az erdőben.
  Lassan visszaértünk. Az ajtóban megláttam Jaket. Amikor észrevett, láttam, megkönnyebbült. Odafutott hozzánk.
  Magához ölelt.
-Annyira aggódtam. Nincs semmi bajod?
-Nincs. Hála Cappienek. - Jake kérdőnk nézett először rám, majd Cappiere.
-Will. - Mondta Cappie. Ez az egy szó mindent elárult, amire Kíváncsi volt.
-Jake! - Hallottuk Ajsat a ház egyik emeletéről.
-Gyere! Van egy meglepetésünk! - Megfogta a kezem, és magával húzott arra az emeletre, ahol az ő szobája is van. Ezúttal egy szobával hátrébb mentünk. Ajsa és Jeremy ott vártak minket.

3 megjegyzés:

  1. Szia.
    Nem is tudom, hogy találtam rá a blogodra, de be kell hogy valljam, gyönyörűen írsz.
    nem tdom, mi fogott meg ennyire benne, de ilyen gördülékenyen még sosem tudtam olvasni blogba felkerült írást, lenyűgöző volt, még ha sok mindent nem is érthettem. El fogom olvasni a többi fejezetet is. Olan érzést keltett bennem, mintha egy profi könyvíró legújabb írását olvashatnám:) Ez egy kész könyv minőségű:)
    Sok sikert!
    Qwert:)

    VálaszTörlés
  2. szia jake hülye miért nem lehet elmondani az igazat?
    gratula
    puszy

    VálaszTörlés
  3. Eggyet értek demonnal!de így még izgibb :D

    VálaszTörlés