2010. október 4., hétfő

7. fejezet

   Amikor visszaértünk villámként hasított belém, hogy még meg se néztem az új otthonomat. Egy modern épület. Kétemeletes ház, narancssárga, az alja szürkés. tele van hatalmas ablakokkal.Maga a ház is elég nagy. Körülötte nagyon sok fával.
    A többiek már bementek a lakásba én meg csak ott álltam és néztem az új otthonomat. Egyszer azt vettem észre hogy Laura ott áll mellettem.
-Nem jössz be?-kérdezte.
-De-motyogtam.
   Beléptünk az ajtón. A tér nagy részét a nappali borította. A fala fehér volt. Egy kis részen, viszont barna csíkokkal tarkították. Az egyik sarokban volt a tévé. Alatta egy kisebb polcszerűség. A polcon egy váza és tőle nagyjából fél méterre egy rakás mű fa volt látható. A tévével szemben állt a kanapé, előtte egy szőnyeggel és mellette egy fotelféleséggel meg egy lámpával. A kanapén fehér volt, két fekete párnával. A lábunk alatt fapadló húzódott.
   Elérkeztünk a konyhához. Ez is nagyon modern, mint a háznak a többi része. Fekete-fehér színű. Mellette egy étkezővel. A étkezőben állt két fa.
-De minek a konyha, ha nem használjuk?-kérdeztem.
-Lényegében csak a látszat miatt kell-mondta Laura.
-Aha.
-Mert, ha mondjuk jönne valaki, nem gondolná azt, hogy ezek nem normálisak, nincs konyhájuk.
-Ebben van valami.
   Most felmentünk a lépcsőn és Laura megmutatta a szobákat. Benyitott az elsőbe:
-Ez az én szobám.
   A szoba középtáján állt egy kétszemélyes ágy. Mellette egy-egy éjjeliszekrénnyel. Az éjjeliszekrény fölött lógott egy-egy kisebb lámpa. Vele szemben egy íróasztal. Fölötte lógott egy kép. Az asztal mellett állt egy szekrény. Velem szemben, pedig egy hatalmas ablaksor. A fal lila csíkos volt. A plafonon egy lámpa lógott. Kristályos mintája tükörként verte vissza a szobát. Velem szemben egy ablaksor állt.
-Ez gyönyörű-szóltam.
-Köszi-válaszolt.
  Kiléptünk az ajtón. Utána benyitottunk a vele szemben álló ajtón.
-Ez Philé- mondta.
  Itt is a szoba közepe felé rakták a kétszemélyes ágyat. Itt is úgyszintén a két oldalán egy-egy éjjeliszekrény. Fölötte három kép lógott. A képek fölött nagyjából négy lámpát fedeztem fel. Szemben állt a tévé egy szekrényen. Mellette bal oldalon egy íróasztal, a jobb oldalán egy szekrény.A plafon fehér, a falak barnás színűek voltak.Pont úgy, mint az előző szobában itt is egy ablaksor terpeszkedett velem szemben.
   Továbbmentünk. Laura benyitott egy harmadik szobába, ami az övé mellett állt.
-Ez itt Willé-mondta Lara.
    A szoba vége felé egy szintén kétszemélyes ágy állt. Fölötte hat kép lógott a falon. A plafon fehér, a falak drappos színt viseltek. Mellette egy éjjeliszekrénnyel, és az fölött két polccal. A szekrényen és az alsó polcon könyvek, a felsőn két szál virág és valami vázafélék tartózkodtak. Az ágy előtt egy barna szőnyeg terpeszkedett. A padló fapadló volt. Szemben egy tévé volt a falra rakva. Mellette az egyik oldalon egy szekrénnyel, a másikon íróasztallal. Velem szemben, a szoba túlsó végén, ablakok álltak.
   Kiléptünk a szobából és benyitottunk az ezzel szemben állóba.
-Ez a tied.
-Ez komoly?
-Igen.
-Ez gyönyörű-ámuldoztam.
   A plafon és a falak fehérek voltak. A plafonról egy villany lógott lefelé. A hátsó sarokban állt az ablak. Ellőtte egy sárga szék állt. Mögötte egy lámpával, tőle balra egy fa. A fától előrébb egy fotelféle volt. Az ablak mellett jobbra állt egy kétszemélyes ágy. Fölötte egy kép lógott. Ezen az egy helyen barna volt a fal. Tőle jobbra egy éjjeliszekrény állt.
    Mikor körülnéztem Laura már nem volt sehol. Ezért úgy döntöttem, hogy itt maradok és nem csinálok semmit.   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése