2011. október 6., csütörtök

26. fejezet

Hamar elaludtam Jake karjai közt. Az éjszaka szerencsére nem voltak rémálmaim, mint az elmúlt napokban. Amikor felébredtem Jake nem volt sehol, Ajsa pedig az ablaknál állt, és a vihart nézte, amire felébredtem.
-Ajsa? - Kérdeztem álmosan.
-Figyelj! Jake szeretné, ha nem tudnád meg, de úgy érzem el kell mondanom neked... De ígérd meg, hogy nem borulsz ki..
-Miért borulnék ki? - Vágtam közbe.
-Mert van pár dolog, amiről tudnod kéne...
  Vártam, hogy befejezze a megkezdett mondatot, de nem tette.
-Először gyere le a nappaliba! A rosszabbat majd később...
-Öhm... Rendben. - Egyeztem bele értetlenül.
  Ahogy leértünk a nappaliba, minden tekintet rám szegeződött. Viszont volt köztük kettő ember, akiket nem ismertem. Bár nagyon hasonlítottak egy nem is olyan régi álmomban szereplőkhöz, akikre Jake azt mondta, szerinte a szüleim lehettek.
  Akkor a nő felállt, odajött hozzám, és megölelt. Nem értettem miért teszi, így értetlenül néztem Ajsara az idegen válla fölött.
-Kislányom, kislányom... - Ismételgette a nő, amitől még jobban összezavart.
-Ő még nem tudja. - Hallatszott Cappie hangja.
-Ők a szüleid... Az igaziak. - Szólt közbe Jake is.

*Jeremy*

A lányon látszott, hogy nem teljesen érti, miért mondjuk ezt. Majd lassan, ahogy megértette, a nő és a férfi nyakába ugrott, és velük együtt sírt.
-Hagyjuk őket! - Javasolta Ajsa, és intett, hogy kövessük.

-Figyelj! - Csapta be mögöttem az ajtót Ajsa. Már későre járt, így nagyon hangosnak tűnt, a nem is olyan nagy csattanás. - Már nagyon elegem van. Megmondjam miből? - Tette fel a költői kérdést. - Abból, hogy hazudunk Brooklynnak. Én ezt már nem bírom tovább. Ha kell, most azonnal felébresztem, és közlöm vele az igazságot.
-Ajsa... - Kezdtem el, de félbeszakított.
-Ne gyere nekem megint azzal, hogy ez Jake döntése! Nem tudom, hogy te, mit mondanál, ha az ő helyében lennél...
  Igazat kellett neki adnom. De akkor is, Jake még mindig ott van. Ez lényegében az ő dolga lenne. Soha nem szerette elmondani a teljes igazságot. Ennek ellenére most már itt az ideje, hogy döntsön, és vállalja a felelősséget a tetteiért.
  Az utamat Brooklyn szobája felé vettem. Tudtam, hogy ott fogom megtalálni az öcsémet. Ajsa végig a nyomomban volt.
-Jake, itt vagy? - Kopogtam be a szoba ajtaján. Nem telt bele fél perc, Jake lépett ki a folyosóra.
  Ajsa természetesen egyből nekiesett volna a torkának, de visszatartottam.
-Az a helyzet, hogy... Tudod, el kéne mondanod neki az igazat.
-Meghibbantál? - Kérdezte felháborodva.
-Jake, ha te nem teszed meg, akkor mi fogjuk.
-Na, nem! Ki van zárva, hogy bárki is bármit elmondjon neki.
  Nem tudtam tovább megállítani Ajsat. Kibújt a karom alatt, és arcon ütötte Jaket.
-Tudod, az én türelmem is véges. - Azzal benyitott az ajtón, hogy felébressze a lányt.
  Jake nem tudott magához térni. Teljesen elképedt, úgy mint én. Ajsa még soha nem tett ilyesmit.

*Brooklyn*

Arra ébredtem, hogy Ajsa rázza a vállam.
-Brooklyn, el kel hogy mondjak valamit. - Az arca nyúzott volt. Vajon mi történhetett?
-Mi a baj, Ajsa? - Kérdeztem, miközben felültem.
-Ne! - Hallottam egy üvöltést a folyosóról. Odanéztem. Jeremy lefogta Jaket, aki próbált kiszabadulni.
-Mi...? - Készültem felállni, hogy odamehessek Jakehez, de Ajsa megállított.
-Előbb hallgass meg, és csak aztán vonj le következtetéseket! - Kérte Ajsa.
-Rendben. - Néztem rá értetlenül.

1 megjegyzés:

  1. Szia
    Nagyon jó lett Mi az mait nem mondtak el Brooklynnak ??? Remélem a kövi részben erre is fény derül :DDD
    Várom a kövit addig is jó írást :))
    Hopeee

    VálaszTörlés